Dag 13 – Den här veckan.

har varit slö! Men ändå superfaaast!

Har fått håret fixat av angelinus, sidecut! Sprungit runt på stan. Köpt en fedt najs tavla som är gjord av hannes!-->http://www.handstyle-uf.blogspot.com/ den med regnbåge genom munnen ;D Är helt in love with it och den blev min för 22 euro! Veckan har varit bra, hääälit me jullov snart :) 

Har också funderat vart jag vill söka efter högis, blir väl antagligen vörå, på fotbollslinjen :) får se senn om jag slipper in eller inte. Sådär annars denhär veckan har jag bara fört lycka till allt folk, jag är otroligt bra! OMG tänkte glömma.................. måndag var det ju lucia så då sprang jag runt och lussade(stod bakom i en kör då luciatåget lussade),  so much fun! Och today stack vi till bowlinghallen med tillvalsgy! Jag vann ju såklart :) smätta typ 70 straikisar & 82½ spärrar, who's the maan ?

Med andra ord har denna vecka gått som smort för mej, halleluja!



/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0