Jobbit lääge!

Har märkt att jag har bort en hel del av mina saker :D Får hoppas att dom kommer till rätta. Nu kommer då bilder, mest på såna som jag är med på eftersom jag är så egooo.. lr ja , de e ju trotsallt min blogg..elä min och neas :D

Bilderna stal jag härifrån&därifrån! kolla in deras blogg för mera bilder(:

















Slutar här me en bild på värden! tacktack(:

Nu ska ja fortsätta å se filmen love actually, som jag åxå har sett tidigare..Jag har bara sett på kärleksfilmer idag, men va kan man..man blir helt, hjölp :D Sku kuna gå runt å pussa på alla nu :D Oj va ja diggar såna filmer! Gonatt på er, hoppas att ni hadd lika bra nyårsafton som jag!(:

/judithh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0