Dag 28 – Det här saknar jag.

Jag saknar att vara kär, att ha någon som man tänker på non-stop. Världen får mera färg, man vaknar med ett leende på läpparna, skuttar iväg glatt till skolan och är mycket trevligare mot alla medmänniskor. Känns konstigt att jag inte varit kär på väääldigt väldigt länge. Jovisst, har varit lite småförtjust i en hel del men inget "stadigare" som har lett till nånting seriöst. Nuförtiden går jag bara runt och tänker:

-Kan ja int hitt nån kaar nu ??  När ska ja bli kär? När få ja upplev real love fö fösta gångin?

 

Men jag tror att kärleken kommer när du minst anar det, men jag har så otroligt dåligt tålamod. Men jovisst, finns väl inget annat att göra än att bara vänta och hoppas på det bästa :)

 

jag med min förra kärlek ELINNE! Se så lycklig jag var, lite annat med min partner men what the hell atleast I was happy!

 

/j


Kommentarer
Postat av: Isa

du får no var kär i mej om du vill, fö du e ju redan he såde smått!

2011-01-06 @ 00:25:41
URL: http://iseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0