...

Hej på dig/er? :) Nu tog filmen slut... Efter de här så borde ja storstäda mitt rum å de tycker ja inte alls om, men no för att ja tycker att de är väldigt mysigt att lägga sig i en renbäddad säng å städat rum så då måste man ju gå igenom de tråkiga först (själva städase).
Ida (min syster) borde komma hit till maten så de blir skojj! Ja sko vila ha hon ti färg håre mitt före vi far ti Thailand. Mitt hår just nu borde vara rödbrunt  men ja funderade på att testa mörk brunt som ja också har velat testa på förut men ja valde rödbrunt å de trivs ja väldigt bra med men ja vill ju testa annat, men ja har ju åtminstone nåt ja kan gå tillbaks till :)
Viccon kanske kmr hit ikväll men vi skulle ringas så vi får se :)

Hejdå nu blir he ti städ..

/nea


Osminkad nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0