gomorrn

Kokkoo.. Ida sko ja ju va me judith men hon sko städ först å så får hon skjus först runt 4, 5 tiden men ja har ju ingen brådska då (y)
Ja tala me Matilda nu på morron så vi bestämd att vi sko hitt på nå imrn, så he blev att vi far ti stan först å sen så far vi ti mig fö hennes mamm sko julstäd ;)

Ja nu ha e ju snöa igen -.- på ett sätt ere ju no kul men he väl bara hanje kylan å att man int kommer framåt lika snabbt å lätt, hah.. Men som sagt så e ja ju allt från skid människa! ja ha aldri åkt slalom i hela mitt liv typ haha så ja vet int om ja sko våg si mig i backan?! men snowboard ha ja åkt en gång kanske i en 1½ meters backa på en kompis bakgård då ja va typ 7-8 år å vanliga längskidor e ju tråkit!! Så då all andra far ti typ Åre å all sånde skidställen (ja vet ju fö fan int va di heter änns) så far ja söderut..

/nea

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bruka skolk från skiddanD:D::

2009-12-22 @ 12:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0