hej

Hej, ja ha int hunni skriv nå idag heller å ja såg att judith inte heller har haft någå tid me de, men ja tror no att vi inte är ensamma om att de e mycki släkt träffar å annat julbestyr nu just..
Jag kom just hem från Malax, har största delen av mina kusiner där så vi var på kaffe hos pappas syster, skönt att få träffa släkten också fast di flesta ör äldre än mig..
Före vi for dit så var mommo å moffa hit å åt juldagsmat, riktit gott idag också!
Mina juldagar som inte är slut ännu men de som varit har varit riktit lyckade! Hoppas ni har haft å kommer att ha en skön fortsättning, på samma gång så önskar ja er också en god fortsättning å lev ut nu de sista dagarna på 2009! :)

Tänkt vis va ja had på mig på julafton å idag till de som bryr sig å om ja hittar en bild på mina fina armband som ja har fått av kompisar å familj. Ja får se om ja tar foto på nå annat ja fått? får see..
Kan ju berätta att ja fick en kamera som ja drömt om så är så jätte glad över den/det! så får se om vi får kanske in nå mer bilder från min sida :)

/nea


De här had ja på mig på julafton men ja had ett bälte i midjan också men ja had tydligen tagit av de, hade säkert ätit för mycket för att kunna ha på de! ;)


Ja ha börija tyck mycki om armband så he va ju en önskan å här fick ja önskan sann!
Första från Fannu, tack jätte mycki, skit fint! Andra fick ja av Matilda å de gillar ja också sjukt mycke å tredje fick ja av syster å de e jätte fint! Tack alla!


Å dehe had ja idag, nästan samma som igår.



Kommentarer
Postat av: Ida

har du na kusiner nain ani stans än i malax tu å..!? vem ji he, känner ja!? :P BLÅNDI ! ;D

2009-12-26 @ 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0