Idag har jag varit...

...med janni & hannes nästan hela dagen.. Vi hade de skojjit! Kändes som en evighet sen jag såg janni sist, så de va kul att få träffa henne :) Först var vi hos mig å tog foton å övertalade hannes att vi skulle komma dit, men vi fick inte komma genast för han skulle göra nåt, vad vet vi inte...
Nå iallafall så så länge vi väntade på hannes så tog jag en massa dubbelhaka foton på mig själv ( fråg int va ja gör om dagan ) men di e Fö pinsam ti sätt hit men janni & hannes tyckt e va kul!
Då vi sen slapp till hannes så gick vi hand i hand nästan hela vägen på grund av att jag inte såg nånting då ja had halsduken uppdragen över hela mitt ansikte för de snöade, inte skojj..
Då vi kom till hannes så kommer ja int ihåg va vi gjo, hmm, nå efter än stund så gick vi åtminstone ut å gå, till rinkken å sen for vi å åt ti koti pizza, hannes va snäll å bjöd :)
Men vi had int råd me papper så vi så ut som grisar då vi kom ut..
Å så fo vi ti hannes tibax å umgicks.

Så har min intressanta dag varit, men ja hade kul!

/nea




Å så hitta ja int nån seriös bild på mig från idag.. Fassna int på bild som di säger..

Kommentarer
Postat av: linaaa

vem e hande pojkin?

2009-12-28 @ 22:35:59
Postat av: Anonym

i Came

2009-12-28 @ 22:58:30
Postat av: Janni

haha, oj gullung! :D no va di ju så fina didä bilderna på dej å så du sku ha kuna lägg in dem! :D men kul da iaf! :)<3

2009-12-28 @ 23:00:59
URL: http://jrphotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0