Jul!

Hej alla! Hu har ni e? :) Ja mår iallafall jätte bra! Förlåt för att jag inte har uppdaterat någå förr ida men ja ha haft ti gör hela dan så..

I vårt hus så firar vi jul med mommo,moffa å vår familj, så har vi allti haft de sen ja var liten så de känns skönt att veta va som står framför, men en sak som ändrades i år var att vi var hemma hos oss å inte hos mommo å moffa men de va ändå ganska skönt..
Kul kväll har jag åtminstone haft, skönt att tillbringa julen me familj tycker jag!

Maten var väldigt god å mättande så ja vill inte ha nå mer just nu hah! Julklapparna var perfekt! både från kompisar och familjen.. Ska försöka att få in kanske på nått ja fått idag å va ja har på mig? men de blir tyvärr senare!

Ska fortsätta njuta nu, så hejdå och ja hoppas ni har haft en skön dag/kväll med nära å kära!

kram/nea

Btw. God Jul igen!


Talar me fannu i telefon.. :)

Kommentarer
Postat av: julia

oj najs med kamera! hurudan?:)

desamma du <3

2009-12-25 @ 10:42:31
URL: http://ssulf.blogg.se/
Postat av: Fääny !

åhå ! men vilket fint armband du har ! ;)

2009-12-25 @ 21:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0