kanske he blir natti dags?

hej!

Pojkarna fo just hem. Di kom hit efter is hockey träning så di måsta gå hem i snöyron! haha.. å judith så måsta fa hem just då di kom :/
Men jag å pojkan kom på ett vad tills imorn så får si nu om di våg! berättar sen.
Ja sko föresten berätt att Judith kan tyvärr int blogg na mer ida fö hon had int nån dator ti använd, stackarin.. så ja tog på mig ansvare att sköt he själv å ja kan no int säg att ja lyckades så jätte bra men he e ju mitt första ensamma inlägg så int kan ja ju sätt så stor press på mig ;)
Judith & ja had som vanligt väldigt roligt, vi kan int bete oss som vanliga människor när vi e tisammans, int fö ja nu vet om vi e som vanliga människor annars heller men jaa...
Tror int ja kommer ti skriv nå mer ida fö sko måst si på na finska ord ännu, yees.. å ja måst ju ha nå sömn också!

Så gonatt :)
//nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0