Kidnappad av min käre vän tiden

Shena brudar(; Jovisst! jag är kidnappad, av tiden. Har haft fullt upp nu+ att jag inte haft lust att blogga alls. Å höduu, vi måst hinn va innan du far, siriousssslu! Call me, babe. Okey, ska försöka berätta kort från julafton-idag. Kommer inte att lyckas så hoppas ni orkar läsa(:

Julafton:

Skrev ju att Emma kom hit. Vi gjorde inte något speciellt igentligen. Våra munnar gjorde jobbet! Pratade om allt mellan golv&tak. Jag tycker om dej jag pilin, pusiiiiii! ehm.

vi åt mat!

Juldagen:

Brummade iväg till Åvist, Purmo (Pedersöre) altså till mofii&momii! Där var en del av släkten. Åt lite gott och såg min kusins gulliga unge Adam för allra första gången, eftersom dom bor i Frankrike (: Jätte roligt att se dom! På hemvägen blev vi (jag&Julia) utslängda ur bilen och hamnade bakomtakana i Kvevlax, vallvik at Jennys! Där Evesöufinåraaspen redan va! vi kålla flickan som lekte med elden & O.C, fedt najs! jagjuliaandsnåran sov över där, festligt värre!

Julannandag:

For iväg på Iskmobönehusjulfest och fick ännu ett namn till skriban, lite onödigt långt program, men visst, de gick helt bra! Senare på kvällen kom Skataboan till oss. (våra kusiner med föräldrar) Gjorde inte så mycket , ät& kollade film! ty Xmen, volverine ? Tokio drift , step up 2 ( stavning ? ). med andra ord, lång natt!

Och kära PILIN MIN FYLLDE JU , PUSS! har ingen bild här på datorn, snyft :( men ja kärlekar dej ändå..

27.12

Steg upp 16.30, haha :D Åt, duschade och hämtade upp Koffe&Nåra, brumma sen vidare till Hankmo, till aspen!

Bilderna är Jen's!

lätt snyggaste klädseln!

Mina bästa kåånpiisar! <3 ni vet int hu myki ni betydär, äd andré, äd smedman !

bossigast! ehehee, lite BADASS bild elä nåå ??????

gollot!

HAHA!

Denna extremt seriösa bild får avsluta bildbomben från hankmo : D Bara fö att jenny e min sockerkaka!

28.12

Susanna Säändy Back blev 21 år! Grattis kusin(:

Vaknade lagom sent, sen bio med Johan&Josefine. Avatar var vi på, tyckte int alls den va så bra som alla ha sagt :o Alldeles för lång&ointressant enligt mej, men no dög den vel :D

Grattis !

29.12

Sitter i koskö nu hos Johan. Imoron (Idag) eller när jag vaknat efter att jag gått och sova .. blir de först stan. På kvällen ska alla tjejerna till Snåran, även kallad Ellinor Back och fira henne, ska bli skoj(:

Nu går jag och lägger mej , tjingeling! kyss&klös

/judithh


Kommentarer
Postat av: Jen ( your lavää)

hälit inlägg juttii! på nyåret kör vi lika snygga bilder om int ännu snyggare! pussää ;)

2009-12-29 @ 21:27:11
URL: http://tredagarkvar.blogg.se/
Postat av: suusi

sidu bara, du bloggar du å :) tack för gratulationen och för att du riktigt ansträngt dig med foto och allt! :D

2010-01-21 @ 20:26:32
URL: http://suuzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0