Smeeeesby e tråkit

Gulligt av Elinne att ladda upp di allra fulaste bilderna på mej , naaw!

Sitter i smedsby nu hos syrran , alone :( Menmen,Julfest ida då (: trevlit trevlit! Elinnon&jag steg upp kl: 6 :oo men jag satt mest i soffan å kålla på då hon fixa sej (Y) Hon blev smexii! Eller hon e no allti smexi , men ja. Hon fixa mitt hår, pra gjyrt lilleflika ..Sen traska vi iväg genom skogen till busshållsplatsen, gud vilket äventyr :D Jätte skojigt! Alla va superduperfina idag! Fick ut betyget åxå, inte så faligt som jag hade trott :o sänkte bara med ett steg från 8,4-8,3 , GILLAA! Föresten så fyller ju suorantas flickon ida åxå, så GRATTIS, kikkeli (: Hoppas du har en bra dag! Jo föresten , jag har inget att göra ikväll :< om neus ringer efter att hon varit me fanny kanske.. men ja annars.. Slå en signal vetja,eller tyng iväg ett sms, tipsa mej :D  Nea laddar väl upp en bild från ida på osss, vackert! nu ska jag ta nåt at ätaa! (:

 


Kommentarer
Postat av: elinn

judith ? ja tog di finaste ..

2009-12-19 @ 13:46:25
URL: http://youknowelinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0