yeah

Hej! först vill ja bara nämn att vi har haft jätte trevlit besökar antal redan fast vi just har startat, så fortsätt gärna :) de e skojj! :) juudith har ringt å skicka typ 10 gånger å berätta hu besökarna har ökat ;) tack så mycket! å så vill ja å tack storbloggarin elinne som länka oss fast ja ha tacka henne ren! ^

Nåjaa, ja kom just hem från fannus pappa.. Ha spendera kvällin me hannes, titte å fannu å de e skojj :) vi skåda först rocky å he e int rikti min stil på film så he blev lite gäspningar fö min deil, hah ;P
Efter filmen så kom hannes å tittes sjuka humår fram igen så he blev no en hel del skratt! sjuka ungar ;)
På vägen hem så kom min önskan som ja hade i förra inlägget (snöbollskrig) lite i uppfyllelse men he va no bara ja som kasta men sen va titte nära på ti kast mig i snödrivon så då sprang ja in! ^

Ja har föresten ingen egen kamera så de kan bli lite dålit me bilder från mig men ja ska försök :)
För ja själv tycker en blogg e mycke roligare att läsa om den har bilder :)

//nea

Jag just nu, obs: lagat tomteluvan själv ;)
Jag just nu, obs: ja ha laga tomteluvon själv ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du nå problem med våran humår?::P:P:P:ppp??AA

2009-12-20 @ 17:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0