.

asså herre min ge!! Judith å jag ha fundera på en bloggpaus nu å ni har märkt att den pausen redan håller på.. Vet ej hu de e fö Juttons del men fö min del är de, först skola sen läxor å mat sen ut me kompisar å sen dusch å sen sova. Tiden som ja hade åt bloggen så använder jag nu till att fara ut me mina gullpruppor iställe, nu när vädret oftast är positivt! Så förlåt åt er som följer vår blogg men de kommer troligen vara glest med inlägg en tid nu.

Ha de bra! Å glad vappen å 1 maj!

Kommer tillbringa min helg me mina "gullpruppor" ;)





/pussnea

Kommentarer
Postat av: sulf

okeeej, liiite lång paus eller höhhö? :D

2010-05-27 @ 21:05:25
URL: http://ssulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0