härligt bra

Min påsk helg:

Har haft en dunder bra helg me svenskarna! Skrattat massor :)
Svenne familjen består av pappa Leffe å mamma Lillis å sen två sprallpojkar, munnen går i ett på dem, åtminstone på storebror Jontte! Jäkla kul att höra på pappa å Jontte! De försöker försvara sitt land,, pappa tyckte finlandssvenskarna e bäst å blablablaa, men jontte tyckte svennarna kom ju på de före er blablablaa! men jag har större muskler än dig,, NÄHDÅ! ;) ni fattar!
Jag lärde lillebror Tim att spela lite grunder på gitarr å de tyckte han om, men de ledde också till att han började tjata på sina föräldrar om att han ville ha en egen gitarr, ojdå ;)

Ända orden Jontte kunde på finska var perkele voi vittu, haha ni kan gissa om jag å ida tyckte de va kul, speciellt när han nöjt sa:
- Betyder de inte typ din jävla fitta?
Haha ojoj, svenskar..
Sen då mamma hade honom att läsa ett finsk resept till en kaka som vi åt, då kom tårarna, av sorg för att han uttalade vårt fina språk så fult! NEJ gud ja skojja! vi skrattade så mycki så tårarna kom ;D enda jag förstod av vad han läste var "kermaa" & "minuttia" annars hade han turkiskt uttal på resten!

Såg ni på rush hour3 som kom på tv:n i helgen? eller ha ni sett den? skit kul, skön nunna åtminstone i filmen!

Så de e därför ja inte har haft tid att blogga nåt på de senaste dagarna, men där fick ni en helg ja kommer minnas :)

/nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0