Hej

Rikti kul va e me Adelina fast hon måsta far hem så snabbt! sadface! Vi ha bara ät å si på Ghost Whisperer, viket liv Kronkvistas haar..

Bara en rad att läsa för er som har väldigt tråkit:
Ja fassna med foten i en elgitarrssladd så ja tänkt ramla faceplant på gitarr lektionen.. GO NEA!

Nu ska ja berätt om en flicka som betyder de mesta hon kan betyda i mitt liv.. Hennes namn börjar på J å slutar på E. Hon finns där PRESIC när som helst, fast man sko väck henne mitt i natten å hon sko lida av grov krapula så sko hon änså lyssna. Hon e fin. Hon e väldigt rolig. Hon e snäll. Hon e fantastisk. Hon betyder. Hon e fjantig. Vågar bjuda på sig själv. Å grymt mycke mer, men hon vet ren att hon betyder för mig så det räcker!
Vi går bra ihop du å jag Janni.

Jannike Back e min gollong!


/nea

Kommentarer
Postat av: Anna

MEN EN SAK SKA JA SEJ DEJ , SOV ALDRI BREVE HENNE!!!!1111111 tips från coachen !

men annars så tykker ja noo å om henne :)

2010-04-07 @ 21:39:43
URL: http://zxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0