kul kväll.......

Tog en riktigt skön och lång morgon idag, lugn o ro i sängen, lång frukost med Frida tidning framför.. But then, drog pappa å jag iväg på vespa sökning! Å gissa?! Ja hitta en som jag ville ha så brum brum kommer till mig på tisda! :)
Ville ha Yamaha men de fanns inte någå bra utbud å så är dom ju nån 100-1000 lapp dyrare också så de blev en Keeway.
Är inget proffs på mopo märken men ja hoppas den tar mig framåt snabbare än en rullator mommo..
Har ju inte kortet ännu så jag blev taggad att läsa när vi kom hem så jag satt några timmar med boken å dator övningar!
Folk undrar varför ja inte tagit kortet ännu då ja fyllde i januari ren, men har som inte känt att ja haft tid å lust då de va så mycke snö men nu, NU faan! ;)

Ikväll så händer de inget, sitter med choklad, bloggar å musik å känner mig lite UTTRÅKAD, men ska väl ta gitarrn i hand å play some happy music!





/nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0