praon

Är riktit nöjd över min prao plats! Är som sakt vid CASA i stan, är som inrednings å andra pryllar där.
Har fått möblera om å torka damm flytta massa grejer, lyft saker, taji ein kafi kopp m.m. låter kanske inte JÄTTE SUPER KUL men ja har åtminstone haft en bra dag o tyckt de va kul :) Allt e bra annat än att ja har så kort lunch rast, men hinner mingla lite med Fannu å Åkki åtminstone samtidigt som ja slänger i mig nått :)
Imorn tror jag vi skulle göra någå dator jobb så de blir tummen upp, hoppas bara de inte e fö svårt fö min otroligt tekniska hjärna (skyll på mamma, henne ja fått de från!)

Pappa skickade å sa under dagen att han inte kunde hämta min mopo, som var mening att hämtas upp på tisda så de blev att hämta den idag å de var Super kul att få hem min lille gulleplutt! :)

Gonatt å hoppas ni andra 8:or e nöjda me era platser!

/nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0