shit!

Ojoj me mig.. Otroligt dålig uppdatering men har faktist inte haft tid å lust. Som ja sa tidigare så har ja de mycke bra på praon, så har inga problem att fara iväg på morona.
Har inte tid idag heller att skriva någå mycke fö ja ska väl röra mig mot sängen, men imoron ska ja försöka berätta lite mer va ja gjort om dagarna i stan.
Ska åtminstone ta en fika (kafikopp) me Julia (sulf) imorn så de blir suuper! :)

skit inlägg

En sak måste jag tillägga, Grattis till dig OSKAR! (igen) 15 nu! :)

Ni får veta Fannus å min present åt honom imoron, skit bra! Han blev nöjd? :)


Hejdå å kanske gonatt!

/neeon

Kommentarer
Postat av: asdfgh

gay porr film :) ?

2010-04-15 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0