Dag 2 – Min första kärlek...

Och hittils enda är Skeppspojken (Jonas Skeppar). Jaaja.



Jag visste nog vem han var när jag hade traskat några dagar i korsholms högstadium men vi lärde väl känna varann sådär påriktigt på 1 maj 09. Den sommaren hade vi väl en liten flört, hehe. Blev inget mer än det förrän vintern 09 ungefär. Jag startade dethär år 2010 med att få en puss av honom (12 slaget). Måste nog säga att det var än väldigt bra början på året. Vi blev väl tillsammans nångång i Januari efter solvdansin då jag sov över hos skeppars b&b. Han var nog en riktigt bra första "riktiga" pojkvän och jag är glad att jag fick spendera 5 passligt härliga månader med honom. hehe. Vissa kanske minns att Jonas sjöng "Finished with my woman ...." på avlutningen och kort därefter tog det slut! Vi kom överens om att vi skulle hålla kontakten och vara bra kompisar, men det är väl en sak som alla säger, för det gick ju som det gick. Vi talar inte alls nuförtiden, vilket jag tycker är ganska synd.



Måste ännu erkänna en sak; Jag är SÅÅÅÅ kär i hans lillebror Andreas, han är superdupersöt! I miss him :(



Ingen kan ju neka att vi var snyggaste paret i korsholm, lätt!


Naaaw! bara för att jag ser ut som en död&fet kossa och för att skeppe ser otroligt söt ut :)


/j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0