Dag 3 – Mina föräldrar.

Nu har det blivit dags att skryta lite om världens bästa föräldrar.


Anders "papp menn" Back är typ bäst i stan. Jag kommer bättre överäns med honom än mamma för han är me chill. Berättar nästan allt åt papp menn, han var t.ex. första i familjen som fick veta att jag hade fått min första mens nångång i tiden. Jiihaa! Pappa bryr sej väldigt mycket men försöker ändå tänka tillbaka på hur det var att vara ung.   Han stöttar mej mycket inom fotbollen och sådär eftersom han själv har hållit på med en hel del sporter. Han är otroligt rolig och sjunger bra. Jobbar gör han och har sin egen lilla firma där han sätter upp kakelugnar tieewp! Han är yyber söt och jag älskar att sitta i hans famn och gooooosa (:


Lisen "mamm mennn" Back är lite mysko eftersom hon kommer norrifrån, men he e chillax. Mamma är lite strengare än pappa och kommer alltid med förklaringen: Men jiuuudith, ja ha jo kryst uut de!! Klart ja måst bryy me om de tå juudith, int kan do jo göra sådiee! Fatar do int att do gör me leissi!! That's kinda naaawsi. Hon var nästan påväg att bli elit iidrottare eller något sådant men beslutade sig för att skaffa familj istället för att satsa på löpkarriären........ jy att jå. Hon är jätte söt när hon inte är stressad, och väldigt möuso då hon får skrattattacker & dansar.


Jag älskar mina föräldrar och jag vet att dom alltid vill mitt bästa (som alla andras föräldrar). Dom har varit gifta i 28 fucking år, vilket är helt sick mannen!  kreds till dom. Jånä helt okeee. mojkka då.



KJUUTIES! vackert, nuförtiden är mamma lite smalare kanske & pappa ganska mycke smalare,

men finns ingen ork att leta upp nyare bilder. Dom är ändå syötigast! pueews.


/j




Kommentarer
Postat av: Sofia

oj oj judith .. ja måst sej att du skriver svinroulit! man får no se ett gott skratt ;) fortsätt så unga dam!

2010-12-05 @ 16:51:50
URL: http://ssofiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0