åre?

E de många som ska ti åre? Först tyckt ja de va jätte många som sko fara men sen då ja börija tänk efter så va e ganska få av di som jag umgås med som sko fara, åtminstone flickona va lite, pojkarna va de fler av, men säkert kommer backan va full nu då di far iväg.

Idag så va jag, pappa å Fannu ti Lappo å åkt. De va riktit skojjit, men vädret var på plus grader så snön va ganska klåttig men ingen större skada sked. Pappa och jag hade ingen kamera med men Fannu knepte några med sin :) men jag har ju så klart inte de bilderna på min dator..
Efter en kul dag i backen så var vi alla trötta så ja somnade i bilen å sov hela vägen hem nästan, å då jag vaknade så led jag av grym pissähätä så då var det snabbt hem bara, haha, (ja vet ni älskar att få reda på när jag behöver på wc).
Sen var det bara mat å jag såg på inspelat Glee program, senare på kvällen for jag ti Fannus å latade. Och imorgon så startar hon resan till Åre backen. Ha de så skojj alla som ska dit å till er alla andra också, vad ni än gör så ha det priima nu på erat sportlov, de ska jag ha! :)

Adam hälsar att han tycker att han e bäst! höh.

kram/nea

Kommentarer
Postat av: Anonym

adam e sjuk



h/titte

2010-02-28 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0