dfghjklhjklölkj

Gilla rubriken!
Ska börija gå mot sängen nu bara jag får färdigt allt här på datorn. Ett glömt fysik föhör som vi har imorgon hoppa fram under näsan på mig då jag öppnade läx häftet ikväll, inte rätt tillfälle!? Kunde de inte bara kommit fram tidigare så jag skulle ha haft mer tid att läsa, man lyckas väl inte att få in allt om krafter å tyngder på mindre än en timme, nej inte jag min hjärna stänger av ungefär klockan 8, så tala inte seriöst/viktit me mig efter det (kanske inte hundra % bokstavligt men ni fattar).

Men vafan bryr ni er om mina läxor? ja tycker ja bara talar om läxor här? ska skärpa mig, shit..

Haha asså gud si nu va ja talar om efter klockan 8? ingenting..

Gonatt på er/nea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0