fy på...

...neapea, hah. Nej men ja ha inte alls skrivi nå mycki på senaste tiden! Ja har inte skrivit "ordentligt" sen förra torsda. Men de e på grund av att ja spendera ju nästan två dagar i Jungsund, som ja nämnt ren, å sen igår så steg ja upp ganska sent å då var de bara mys med en film som gällde å efter den var de hopp upp i duschen å sen så for vi hela familjen ut å äta fint. Vi firade min å systers födelsedagar som just varit å mamma å pappas bröllopsdag som också just varit. De var gott å roligt att äta ute nån gång också. Å den sista orskaken är att ja har inte sluppit in på internet!

Jag som många andra är också väldigt förskyld, så ja hoppade över dansen idag. Skolan var okej, hände inget "shit va kul" men sådär okej :)
Antog nästan genast då ja saknade en av mina kompisar i skolan idag att lill judithon va sjuk för de lät inte som om hon skulle varit frisk senast ja talade me henne.
Så ja skickar en sånhär krya på dig puss från mig nu till dig Judith ;)

Nu ska ja göra läxor å öva på föhör men sen ska ja testa om ja orkar att laga sotade ögon,haha! Får se om ja tar bild å sätter ut eller om resultatet blir som om ja skulle tryckt upp ansiktet i ett avgasrör på en skit volvo ;) ( jag menar inte bokstavligt till er volvo älskare!)

/nea




spooky

Hoppas ni int fösvinner fö fö mycki ego foton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0