Gokväll

Förlååt för usel uppdatering! Men idag ha de inte hänt nånting hos mig.

Min dag:

Vaknade klockan 12 å åt frukost
Läste vidare på twilight boken
Ut å skotta snö me pappa, uppfriskande var de!
Sen blev de bara tv å dator= usch!

Haha! Roligare lördag kan man väl inte ha? ja vet att de e många som e väldigt avonsjuka på mig nu ;) åånej.

Så ja har ju inte haft nåt intressant att fota under dagen heller, så de blir väl bara google bilder!
Hoppas ni har haft en intressantare lörda än mig :)

Update: ja sko sätt in bilder från google t.ex. på snyggingen Mark Salling i Glee (ett av programmen ja såg idag) men tror ni google vill som jag!? nä!.. Ja ger upp.. Ni får fara själv och se :)



/nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0