haloja

Hej på bloggen ;p!
Sitter här utan Fannu som just for men med mitt ny färgade hår! Blev ganska mörkbrunt å de va de ja ville ha så jag e no nöjd :) kanske inte så många som märker skillnad men huvudsaken jag tycker om de ;)
Vi ha nu i å för sig bara farit till piffi efter skolan å köpt färg sen hem å äta å sen färgning.

Vi funderar på att fixa headern på sönda men sko int förvånna mig om de kommer nåt ivägen på nytt!?
Hoppas Janni har tid att foto oss å så ser vi om Robban hänger på :)

Försökte ju att laga sotade ögon igår å de blev nu helt okej. Sa ju att jag skulle ha bild så ni får en, men de syns inte någå bra, vet till nästa gång att ja ska nästan ha ännu mörkare. Fannu villa att jag sko testa på henne idag så nu har hon också sotögon! najsbajs.

Till du som hade frågat om mitt födelsemärke så jag har ren förklarat det längre ner i bloggen så de är bara att rulla ner om du ska få dit svar :)

Vi hörs! /nea



Haha, så såg mitt hår ut före..

Blekt av den underbara Thailands solen.

ignorera att jag har bara har ett svart öga hade inte tagit bort sminket.

Haha nån annan en jag som älskar min badrock?!

Resultat:

Ser svart ut men de är nog inte så mörkt.


Kommentarer
Postat av: ida

va snyggt de blev!

2010-02-03 @ 11:45:01
Postat av: Anonym

jag ha sitt dendä Badrocken förut :D

2010-02-03 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0