hej

Ett snabbt inlägg här nu.. Idag har min dag beståt av skola, gitarr å hissaläsning så ja har inget intressant att berätta annat än att gitarr e skojj!

Hade me kameran ti skolan idag så de blev nästan hundra bilder på mina kompisar men ni får bara några nu för ja måste sova så ja orkar upp tidigare imorgon så ja hinner duscha å så att ja e pigg till hissa provet!

Imorgon ska ja bjuda Fannu på mat på Rosso, ungefär en 18.00 tiden så de kan hända ja inte bloggar något före de, men antagligen lite på kvällen då jag kommer hem, men ja ska åtminstone ha en mysig middag med min bästa vän :)

Lite bilder från skoldan sen gonatt!:

Titte kommer alltid på besök på matrasten, tumme upp.

Haha okej, söt e man, suck..


Glad pojk hedee!

Bra då int folke märker då ja tållar å påå..

seppoo!

Sötin får avslut fö nu måst ja sov!

Gonattpåer/nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0