mohahaha

lite kul där haha! Nea jag mena också dende låten :D hahah , asså att ja diggar den.. men for lite fel hehe. Nog fö att ja diggar ching a ling åxå :D

Skolan va trög idaa! Efter skolan -->bh , löpträning elä springträning :D Känd att ja ännu ee lite småsjuk, tog ändå lite extra träning (Y) :D priima! 

Kom på att elinnon far jätte snart ti fiji :( va ska jag ta mej till ?! Nå jag har ju no andra kompisar, hehe. Men kommer å sakna dej gollon, 17-18  :oo hjölp me guud! Nåjaaaaaaaaa vi tar ett farväl me coola gänget imorn. Joppeelinnon&jag far ti jonasin, karot! Hjölp, har bige förhör imrn så måst kila iväg å läs nuu (N)



men före tänker ja ladd upp bilder från i sommar 09, längtar så till sommar 2010!


konstens natt



villavslutning 


simon konfirmerades :D 

bränd meeeej!



pörkenäs på midsommar


stackars julia om hon sku si denhe, hehe! jag å jullon e syöt!!!!!!!!!


kusin marias konfirmation


Leo, wilkko& jag leker i storsand ;D


simoneee, hehe


niorna= pojkarna som va snygga for iväg :(


fårkrulleee (:


passhiid!



hejtååå!!11!!11!1!1 puewsss :D


/judithh


Kommentarer
Postat av: Madde

Nå ja har sånde skriba dyng från 9-3 alla dagar och torsdag till sönda så har vi nå läger i replot (?) Så e bliir lite värr tå. Men vi får sii:)

2010-02-23 @ 20:18:44
URL: http://damadde.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej ta bort hande fula bildin å hande fula bildin .. lr du sku ju iaf kuna censurer mej lr nå! DUMHUVUD!!

2010-02-24 @ 19:43:41
Postat av: isafis

snygg jacko du haar där vi pörkenääs ;) vems e hede ? ;D <3

2010-02-25 @ 19:29:47
URL: http://isaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0