rubrik?

Vi kan avrunda å säga att jag har varit i kyrkan halva dagen idag = typ 4 h.
Vi var först på gudstjänst och sen så var de min grupp som ja ska fara med till skriba som samlades i ett hus brevid.
Där valde vi bilder som liknade mest en själv och berättade om sig själv nå smått bara.
Vi fick mellanmål, fö mig frukost för ja hann inte äta före ja blev hämtad, namm..
Kaski berättade om lägret m.m. å till slut skulle vi sjunga en sommar sång "du ska inte tror de blir sommar", va de nån annan än jag som inte riktit fattade varför vi sjöng de då de va snö yron där ut?
Nå sen var det slut men vi (jag,fannu,jasmin) fick vänta på att pappa hade grävt upp bilen från allt snö som hade kommit så vi dansade lite zomba och spelade badminton.
Jag störde mig på att ja aldrig klarade av att ta upp "bollen/fjädern" haha va heter de? upp från marken genast med klubban så att den flög till Jasmin, men sen då hon ropar "nu kom han!" så ger ja mig ett sista försök å såklart klarar jag av det men samtidigt så skjuter ja upp den på lampskärmen! bra Linnéa, bra (y)

Nu gäller bara fysik boken så hejdå!

/nea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0