SKÄRP DEJ!

fick jag just höra från en märkli typ..Och ja, ja ska skärp mej! Har int blogga på evigheter, men de e iaf int mitt fel. Blogg.se har varit lite fiiitittitiititigt nu på sista tiden.


Tisdag: Skola, senn till Neagollon. Som hon redan skrev så fjålla vi bara&drogade chatroulette, som ee lätt bäst! Ja, vi e nolifers, och ja de finns fullt me pervon där. MEN de finns åxå en massa söta/snygga människor som e askul att chatta med. Blir åxå så glad då di flesta tycker att man e beautiful&hot, hehe. Och när dom tycker att man ser mycke äldre ut än va man är. Nu överdriver jag inte, men alla, precis alla har skrattat eller kollat med stora ögon och tappat hakan då jag har sagt att jag är 14, haha. SKOJ, märkte faktiskt att jag ser äldre ut i cam.. men inte i verkligheten..sad


Onsdag: Vaknade kl 06:50, orkade inte ens kliva ner från sängen. Var så trött så jag bestämde mej fö att lämna hemma. Men nejeh, hemma fick man int sova alls! Mamma drar mej ur sängen ungefär 08:30 och säger att jag ska till HVC & ta prover, great! (Julia skulle ändå så hon tyckte att jag måste ha orsak att vara hemma, å de sku bevisas genom några prover) Tog blodprov(vetintevarför)&halsprov, eller stickprov..va de nu heter. DI TOG 3 HINKAR BLOD AV MEJ!!!! helt sick asså! Brumma sedan iväg till piffi, köpte hotdogs & glass :D braskit! Från kl: 12- 18 höll jag på med chatroulette , haha :D Jätte fun!


Today: Fick int upp mitt vänsta öga då ja vakna..tänkte att nu har jag fått tibaks ögoninflamationen. Sov vidare då..Senn då ja steg upp 10 tiden så märkt ja att ja int hadd iaf. GREAT!!! Jag som sku ti Öjjeee & skämm ut mej me Elinnon+ Coooola gänge, kinda sad. Tänkt far iaf, men min far förbjöd mej..Han tyckt åxå såhär: Dö vejt jo va heje betydär tå..att dö kåmbär heim baaket skåolan åmmåros tå, å int na rajtantajtan i hälgin heldär. Dö mått jo vaar friiisk nö! Sureee tyckt jag.. Har bara ätit&kollat tevee idag då..Usch&fy hu man ser ut säger ja bara, uäk. Måst verkligen bli såpass frisk så ja kan böri träna NU!


Imorgon: E de filmkväll..




haha, jag å jullon körd hårt me chatroulette! (obs! vi båda har feber där)



-08


/judithh


Kommentarer
Postat av: ida

haha , tror din papp å min mamm e smått släkt , di håller nu båda på me hede rajtantajtan iaf (Y) :D

liknar int alls dig på dide bildren längre ner o:

men söt va du! :D

2010-02-11 @ 22:09:39
URL: http://idma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0