the hills

hola! Sitter med datorn i famnen å ser inte på the hills men de va en bra rubrik då man inte kommer på nåt själv, men jag har ju no på tv å där syns hela hills gänget.

Skolan var okej som vanligt, kom på idag på finska timmen då vi hade läs timme (ja läste minst 25 sidor i en finsk bok utan att fatta en enda menning!!) att jag har igentligen bara en riktit skit dag, torsda..
Vi skidade sista timmarna på gymppa idag å ja stor gillar inte attt skida! Jag och Soffi störde oss hela tiden på  att vi sko ha vila haft kameran me oss! de va fint ut på "ängen" då vi va där,haha.

Gitarr läraren hade skickat att vi inte har nå gitarr lektioner idag på grund av att han var sjuk så de va lite synd fö jag sko ha vila öva mer på barreackorderna men vi tar de nästa gång..

Usch va tråkit inlägg men ja känner mig ganska tråkig just nu..

Haha, drog en fjortispose!

De va svårt att få me båda på samma bild!

/nea

Kommentarer
Postat av: HANNA

så söta bilder på dig å katten :)

kram!

2010-02-03 @ 18:53:24
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0