when u're gone

altså hjölp mee! Elinnon far på freda!!!!!!! va ska jag ta mej till ??!?!??!?!!+att jonas far ti ruka åxå :( Men som tur har ja min älskade Nea att spendera sportlove me, schönee! Ha int vari me dej på läng så de ska bli fedt najs :D Och föresten ska vi fota header på sportlove åxåå ;D

Hadd jobbi dag i skolan (N) men sista timmen ti bibban , wuhuuu(Y)(Y) bibban rulees. For sedan mee joppe&elinnon och hälska på sjuklingen jonas..han blev no frisk då han va me mej typ..Elr annars, krya på dej goose, puss!


Ska stig upp redan kl:5 i natt :o ska kolla hockey ;D Så gonatt!(:



karot me mamm mennas stickatröjo!


/judithh


Kommentarer
Postat av: Maddee

Kom å helst påmme! E je bara jag å typ udda typer som jag inte känner^^

2010-02-25 @ 12:15:55
URL: http://damadde.blogg.se/
Postat av: karajudas

tö je lätt bäst i mamm dennars sticka tröjjo

2010-02-25 @ 19:02:02
URL: http://jag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0