2010, here we come!

Så satans bossit igår! haha :D Va ju som sagt i kvevlax å fira nyåret med schöönt folk! Jag hadd superkul, verkligen. Känn er bäst ni som va där, sku int ha gått utan er(: Mannfolk&Jag kom på att vi va kompisar redan i simskolan, najs! Frös som fan då vi sku gå till&från Jessis å skjut reketer, men de e värt att frys lite ibland :D Finner int ord nujust, vet int värför..Judith är vääldigt förvirrad ! Allt e så underlit ;s Å jag glömd en massa saker hos Joppe.. tror ja. Jobbit lääge! Nej men nu ska 2010 bli bäst, med både nya&gamla vänner(: Kommer antagligen bilder senare idag, kanske från denhär bloggen, och dennaa! OBS! om ni tycker jag e underli då jag aldri har nå egna bilder så e de fö att jag aldri sku orka ta me systemkamera vart jag än far..Kan ju typ bli tagen åxå så. Och nea ha de bäst där! Älskar dej å krasch int me planee! Puss.. hehe


brun slinga i pannlugen ftw! utan smink ftw!













Ibland har jag lagom kul! njut nu :D haha!

/judithh


Kommentarer
Postat av: souff

va golloga bildet juttan (: spec. hande på julia å du ;D haha naww! :D

2010-01-01 @ 23:15:24
URL: http://sufiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0