ååh tröött

Usch va ja e trött nu. Julia med familj for just hem å jag å Julia hade riktit lugnt å skönt, film å prat bestod vår kväll av:)

Igår så var ja ju hos Janni, å så for vi ti Robbans villa. De va jätte skojj, mycke skratt blev de, men ja vet int när ja frusi så de mycki senast! Haha men vi överlevd! :) Vi sov alla 10 hos Jannis så ni fattar kanske att ja e trött nu ;p Jag tog no massor me foton men då ja vet int om vi kom överens om att int vi sko sätt ut nå av di:) vi får si.. Men tack fö kvällen/natten flickor å pojkar!
Jamen, ja ha haft en rikti bra freda å lörda!

Nej nu somnar jag :O Gonattt på er! (dålig uppdatering från min sida, ursäkta)

/neapea


Julia å ja delar på ett samma intresse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0