Äntligen e my babe hemma!

:D :D kommer att springa&hoppa på dej imorgon i skolan! Förbered dej väl neus ;D Okeey, igår va ja då ti sebbes. Kul kväll tyckte jag iaf(: Vi gjo nu int nå speciellt, dansa&mådde bra! Körde lite stillastående mönkki, höhö. Tror vi var runt 20 pers, nästan exakt. Idag vaknade jag upp hos Johan..for senn iväg till karperö rinken..Julia&jag hadd en aaning tråkit så vi drog dit Simon (Y) :D  Han e no lite ruuli, dessutom e han bra på alla sporter= GÄLIT! Kom just hem därifrån..stör mej lite på en smaskande ko som äter russin här brevi mej (=Julia) :D Ska väl ta itu med läxorna snart om jag orkar+ packa träningsväskan! Ha de gött igelkött ; D




gollot!


/judithh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0