But tell me boy

Tillbaka till vintergatan nudå, shit vilka drivor vi har på vår gård. Helt jätte mycke snö, kylan e jätte härli åxå..Ah va ja vill ti thailand nu :( Anton&Nea kmr å va som nå neekurin. Okaay, ha nu int gjort nå speciellt, äti för fullt, och sovit :D Fjållat&skrattat har vi åxå hunnit med ;D Och sådär om ingen visste så börjar skolan imorgon!!!!! sadsadsad :c Tänker inte bry mej så stort vad ja ska ha på mej denhär terminen ( inte för att jag har gjort det innan heller men) , tänker bara gå med jeans& en ful t-shirt (Y) har inga snygga så ;D men jovisst, man kan ju allti uppdatera kläskåpet nusomdå. NU kommer mina nyårslöften, vet inte hur många det blir eftersom jag kommer på dom först nu:

  • Vara glad, inte se ner på någon!
  • Bry mej mera om folk
  • Bli vältränad
  • int bli olyckligt kär
  • få bättre självförtroende då de gäller vissa saker..
  • slut ha fula ljud när ja pratar
  • slut va störande

Ni kan ju allti tips mej om nåt mer .. som ni vill att jag ska förbättra mej på!

Höhö, eftersom ja e på Julias laptop nu kommer fina bilder från 2008, shit va sir liten ut! :D




haha , naaw! 

Dethär blir sista inlägget för ikväll, ska och sova om en timme så(: Gonatt&ha en trevlig första skoldag imorrn!

/judithh



Kommentarer
Postat av: JONAS

hede nääst sista nyårslöfte va bässt :D

2010-01-07 @ 15:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0