(:

Hadd kul kväll igår! Börja med megabailo hos emma, haha :D Fixa mej där, tog äran att se ut som en pudel (Y) Hoppa på bussen som redan va full typ. Då vi äntligen kom fram till solf hitta jag&pilin min nya kompisar! Finska talande bättre folk: Vilma&Anna :D Dansa&va gälin! Träffa pensala pojkarna, najs! Va nu mest me en tönt där men..I bussen hem från solf tyckt jag&markus att man kan ju int bara fa hemredan, klockan va ju bara barnet. Tänkt nu int nå destomer på de. Men sen då vi kom ti smesby så hoppa vi bara av där. JagEmmaJessiJohannaJonas&Markus drog iväg ti Markus på en liten bastukväll typ. Eller Jessi&Emma halvsov medan resten va i bastun. M&J sprätta vatten på mina kläder då vi va i dede bubbelbade så di blev blöta, argh! Så va tvungen å haffa nå kläder av Markus. Folket for hem, så då lämna bara jag&Jonas där. Vi traska nog vidare vi senn åxå. Vakna upp hos goosee, for direkt hem. Kålla nån film&sov.. blev ju int så mycke sömn förra natten så :D senn blev de ti fa å skrinna ti karperö med jullesimonkimemmalina. Usch va jag har sjuka ben nu! Både av allt dansande igår&skrinnandet. Nu ska ja fösöka gör nå läxor å ta de lugnt bara(: Må gott folket!


/judithh


Kommentarer
Postat av: tanyyy

judith du va no SHÖÖÖN igår! :D

2010-01-24 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0