Haloj!

tjholahoppla.. Judith juuri meni kotiin, en tår på kinden. Okej nä men sitter å lyssnar på teardrops on my guitar just nu, skön låt. Vill höra på AC/DC men di verkar int finnas på spotify? där kom en till tår på kinden.

De ha varit en väldigt skojjig eftermiddag med jutton! webbcamfoton till tusen IGEN?! sko int vill säg men "vi lyckas ju fö fan allti" he e säkert däfö resten av datorn kan va trög ibland på grund av att Judith å ja har en massa golloga bilder på oss.

Nåjaa, igår hann int ja skriv nå på bloggen på grund av mycki läxor å föhör som ja inte kunde nånting om men idag hade vi lite mindre läxor som ja skulle måsta titta på nu. Före jag börijade på med läxorna igår så såg ja på ett program vi had spela in nån gång på tsunamin.
De e otroligt va mycki de vågorna förstörde! Från natur till liv å mycke mer! Usch de e hemskt då de händer sånt där!
Jag älskar Thailand! så jag skulle aldrig klara av att inte fara dit på grund av att ja tänker på att "Oj shit tänk om de kommer en tsunami" eller nåt annat, de går bara inte att tänka så! inte annars heller i livet. De kan hända otäcka saker var å när som helst fast vi inte vill.
Jag tycker vi ska sätta lite av vår tid nu att tänka på de som omkom i tsunamin.

Om vi börijar tala om lite gladare saker nu istället sååå... *trumvirvel*........ JA FYLLEER SNART! Wohoo!
Tänk, lilla jag 15? åren går otroligt snabbt nu för tiden? därför tycker ja att vi ska leva livet till topp :)

ps. vi har inte spikat fast något datum ännu men vi hoppas på att vi lyckas fota en header i nästa vecka!

/nea


Ida å jag släppte också upp en rislyckta tillsammans i Thailand.

Tänk honje lill töösin blir 15..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0