hejhalå

Efter skolan idag så väntade ja lite mer än en timme på att Jani, Ida å Hippe sko kom å hämt mig så vi sko far å si på mopohjälmar. De gick bra, Ida å jag fick reda på viken storlek vi sko ha å Jani föklarade bra va som va rätt å fel så nu kommer vi antagligen beställa från näte? för vi har våra favoriter där.
Efter de så stanna di på kaffe å gott, å Ida bjöd på varsin reidi tårtobit ti "karan" ;), haha.

Nu ska ja gör läxona å sen kommer Juudith puudit hit! :)

Tänkt också svar på en fråga som ja hade fått, ja vissta int förr om ja sko skriv själv eller om ja sko vänt tills nån frågar men nån hann fråga före jag beslöt de:

Anonym om 15...:
ere nå sorts födelsemärke hede röda på halsin?
Ja de e de! Ibland är de svårare att acceptera å oftast så tänker ja inte på de. Då ja var mindre så var de  svårare men nu för tiden har de blivit mycke lättare för mig. Enda som stör mig ibland är de nyfikna eller skitiga blickarna ja får om ja kommer med nån urringad tröja, men ja menar om nån annan skulle ha en stor röd fläck under halsen så skulle säkert jag också titta efter va de e fö nåt? men man kan få ibland den känslan "åh usch, tycker han/hon att ja ser ful ut nu?" De går säkert att ta bort på nåt vis men de blir knappast snyggare å ja vet inte själv heller om ja skulle vilja ta bort de fö då ja har levt me de hela livet så känns de inte som Linnéa någå mer om ja sko ta bort de.
Som sakt ja ha lärt mig att accpetera mitt annorlunda födelsemärke å se va bra ja har de fast ja har nåt som inte är så normalt å inte heller alltid så snyggt! Finaste vänner har jag å min familj så har aldrig sätt det negativt.

Så du som kanske har nåt som är lite annorlunda å kanske sticker fram lite i folkmängden så du e precis lika fin å bra för de! Ingen
är ful i hela världen! Alla har vi vårt egna jag.

kram/nea

Kommentarer
Postat av: Olivia

jag tycker dehe va jättebra skrivet hördu! :)

2010-01-27 @ 20:08:35
URL: http://liviiaaa.blogg.se/
Postat av: emmi

bra skrivet! å ja tycker att ditt födelsemärke e fint på nå sätt ^ å som du sa, de sku int va du på samma sätt om de int sku va där :)

2010-01-28 @ 20:48:37
Postat av: Anonym

bra skrivet!

2010-01-31 @ 12:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0