helo

Sitter å lyssnar på massa party låtar å försöker att få upp danskänslan lite till solf ikväll ;p
Far med Fannu dit på någå sätt å sen så far vi hem om vi tycker de e tråkit, haha! å har spa kväll, å sen sover hon antagligen här fast vi sa me mamma att vi skulle ha en lugn helg men di far ändå till sundom till mina gudföräldrar.
Dit ska vi också nångång å fira Julia som(mamma&pappasgudbarn) fyllde då vi var i Thailand, så de blir jätte skojj, vi har allti kul fast vi inte träffas alls nå ofta Julia å jag!

Ja ja har suttit här hela dan ungefär å ja måst fan ta upp min röv från stolen å försöka göra nåt annat nu!

Ja drar en menning som varenda blogg kommenterar men ja måste bara säga de jag med " ja vill att de ska bli sommar snart".

Men ännu kan ja ha vinter en liten stund till, helt okej.

/nea

neapose

Kommentarer
Postat av: julia

aah fan va brun du blev :(

2010-01-24 @ 12:43:36
URL: http://ssulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0