JULLEE E BEST :D

hejsan .. usch var ska ja börja.. min dag har vari så upp åt rumpan! börja me en tidig väckning, julias telefon ringde å hon sku å kolla på när nora hade futsal matcher, fast hon hade försovit sig. juliea e bset på att skriv inlägg till bloggen (Y) //// JULIA B:

 

Jullon är lite knasii!  hon skrev ju sen allt ovanför. Men faktiskt jobbig dag :s Vaknade av att pappa hotade mej kl.13.30 med att hälla ett vattenglas på mej om jag inte steg upp på direkten, haha :D men sov nog vidare ändå (A) men bara en stund..Senare, ungefär kl.17-18 hade vi drop in här. Fick 2 besökare, eller 3 ! Först kom syster Josefines pojkvän Mats hit, och sen kom syster Jenny med sambon Petteri hit på mat (: Sjöng lite singstar när den goda maten hade lagt sej. Jag rockadee \,,/ Julia kom på att vi skulle dra iväg på bio, Luftslottet som sprängdes. Vid Gloria mötte vi (JagjJuliaNåra) upp Jenny, Jenny&Eve..när vi hade köat i ca. 20 minuter och var 5 meter från kassan sa biljettförsäljaren att det var slutsålt till filmen vi skulle spana in, great! Så vi bestämde oss för att rusa iväg till Makuuni där en hel del andra var som man hade sett vid Gloria och blivit utan biljett som vi. Stod en låång stund och valde ut filmer.. men hittade ingen bra :s Kom på att Johan har massor med filmer så vi drog alla iväg till Koskö förutom Evelina, sad.. ^Åt en massa gott och kollade en film som hette typ.. Lucky number slevin..helt okeej.. men jag å JennyF följde inte riktigt med :D  Haha , julia sitter här brevi mej :D hon filmade just en kickass film på oss , och nu filmar hon en på sej själv då hon typ härmar Dessie, haha :D Ska typ snart börja sovaa, tror jag.. har inget annat för mej.. eller ja (I) Vi ska kolla film :D





tro mej , vi försökte faktiskt ta seriösa bilder, denhär var mest lyckad! haha , nu har vi suttit och bloggat i mer än en timme, och det tog oss 300 bilder :D och jag överdriver inte!

/judithh


Kommentarer
Postat av: Jen (somvanlit)

haha, somvanlit hadd vi nåt annat för oss än att se på filmen! t.ex. te ego bilder som e vår specialité! ;) puss

2010-01-03 @ 22:01:44
URL: http://tredagarkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0