Jullovet rinner ut..

Vafan håller jag på me ? argh! Jag går och sover kl. 04 och stiger upp kl. 14 !!!!!!! Vilket liv jag har :c På jullovet ska man ju göra allt som man inte hinner med på vanliga skoldar..Nå va kan man, är ju ens eget fel.. hehee :D men ändå älskar jag å bara sova lääänge å sen hitta på nåt på kvällen , eller bara kolla film. Så skönt. Ska spendera di sista jullovsdagarna hos mommo&moffa! Men imorgon ppls! då ska jag stiga upp tidigt och vänta på att nån hör av sej.. hoppas nån gör de då :D höhöö. Sen på kvällen träning.. om jag e friskuss. För igår var jag påväg på träning men kände mej lite småsjuk och hängig, som jag fortfarande gör. Mamii säger att det är för att jag svänger om dygnet sådär helt hullut. Och för att jag äter eklyyga saker helatiden, och äter inte så mycket riktig mat. Innerst inne vet jag nog att jag inte mår bra av sånt.. men what the hell its christmas, eller hur Josse ? :D Oj giiuuud! Har kollat in Blondin kosto tillsammans med Julia, hehe :D sån film som man aaaldri har sett förr.. men man e ju nolifer så (Y) sku ennu vila hitt på nånting ikväll men lycka till me dee ! slå mej en signal..eller bara skit i de :D OBS! Tack folket att ni ändå läser fast Linnéa är borta, det värmer. Fortsätt så(:


HAHAH! Passhiid  09 , Fan va fina vi va ..ehm :D

/judithh


Kommentarer
Postat av: Jen

grym bild bruttan! ;)

2010-01-03 @ 21:52:29
URL: http://tredagarkvar.blogg.se/
Postat av: Anonym

evii e så fin på den där bilden

2010-01-04 @ 16:55:07
Postat av: evii

evii e int alls fin där! tycker lundin e snyggast!

2010-01-04 @ 19:52:26
URL: http://tredagarkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0