memories

tjennaa! Har spenderat dagen i bh(=botniahallen), kollade 2 matcher (: Laget som jag spelade i förut Vifk-Vifk sm, 0-0 bra jobbat flickor! Senn va de pojkarnas tur, Vifk b1- kiisto kanske ? vet inte vad ställningen blev, men myki mål gjo iaf IFK (Y) Nu har ja bara sovt&ätit. Vet int ennu va ja ska göraa ikväll..kanske far till helsingby..eller ti karperö&skrinnar :D eller så vet ja int.. kanske.. ja men iaf. Och föreesten! GRATTIS TILL MIN GULLEGRIS KRISTOFFER SMEDMAN, OCH MIN SVÄRMOR! ÄLSKAR ER <3 HA EN LOVELY DAG, HOPPAS DE GICK BRA PÅ MATCHEN GULLESNUTTI! Pusssss



äcklig bild men ändå! karin menn&jag(:


/judithh




Kommentarer
Postat av: .

smedo bjuuuder

2010-01-16 @ 23:20:28
Postat av: elajsabethh :D

va fin ni e tsm (:

2010-01-17 @ 09:38:36
Postat av: Anonym

e ni ila?

2010-01-18 @ 17:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0