Mimmi du e min räddare i nöden!

Steg upp 14.50 idag (Y) fo på datorn och såg att mimmi va inte vid datorn på mese , och som personligt meddelande hade hon : träning. Då fick ja litee hätätilanne, fo in på i-jbk's hemsida och såg att vi hade träning 15.30, fick bråttom som faan att leta upp mina träningskläder, å äta morgonmål.. sen hoppa ja i bilen bara! Hann ju iaf, (Y) Och jag som sku stiga åpp tidit ida, men nähä. Va faktiskt skönt att träna igen, men konditionen var på botten! haha , jag var slut efter 10 minuter, ogilla..Jobbit lääge, vi ska börja ha träningar på fredagar :/  Sånt får man ta, men man hinner nog ändå göra nåt på kvällen eftersom den inte är så sen. +måndag&onsdag..Okej, nu känner jag mig förvirrad, vad menar du ? :c sånthär e int rolit!


Tack så jätte mkt! Bryr int mej om de e en flickkompis eller pojkee som ha kommentera dehä, men känns ändå bra att åtmin. en pers tkr så, blev superglad då jag läst den. Bryr mej int heller om de va nån som skämta, tar ändå åt mej kommentaren, tack! (:


Anonym om Star wars:
Du en nog mer en enough ;)


Ska väl kolla nån film nuu ikv, å imoron blir de väl att fa ti mommo&moffa! Å nu saknar ja Neaa, vill ha nån å tal me nu, å du e så bra å tal mee, puss saknar dej !

/judithh



Kommentarer
Postat av: mimmi

JAA! va sko du va utan mej! :'D

2010-01-05 @ 16:13:52
URL: http://withorwithoutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0