No one sleeps when I'm awake

Godmorgon mina kära vänner idag har vi samlats för att ha kul! Typ..Steg upp klockan tolv idag,*stolt* Har suttit framför teeveen & kållat "skiidase":D Men nu e jag lite suris, eftersom jag alltid blir lite småsjuk efter träningarna :s Säkert följdsjukdomar av körtelfeber :c ogilla! Vill kunna träna regelbundet ju, utan problem..Tänker ändå göra nåt roligt ikväll fast jag är lite småsjuk. Julia borde snart vara hem från Seinäjoki, ska kålla med henne om det blir att skutta iväg över replotbron eller inte..Ring mej om ni hittar nåt kul att göra!(:



söt judith, för en stund sen, kanske april ?


höhö , tomppi för mer än ett år sen :D

/judithh



Kommentarer
Postat av: elajsabethh :D

Judith , du e söt (:

2010-01-09 @ 22:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0