Shöneeeee

Skolan ida vi int nå speciellt trevliig. Eller jo, gy va nog helt najs. kylskåp, mhahah :D + att Sandra gjo så ja skämd ut mej en aaaaaning..Efter skolan pös vi iväg ti neste, jag,Sandra&Johanna. Tänker int berätt va vi åt där :D men gav ju lite åt dide fattiga replotboan å så ;D Träningen gick nu som han gick..Skottövningen fo åt röven, fö jag kan int skjut (Y) att spel gick nu liite bättre. Vi hadd en ny flicka me oss ida, Elin heter hon. Verkar som om hon sku va en riktigt trevlig prick! Allti bra me nytt folk(: Om du läst rubriken så fattar du säkert att jag mår priimus nu! En veckas paus gör så man blir deprimerad, sad. Men nu ska jag hålla mej friskus! ;D Ikväll ska jag väl bara ta de luugnt me jullon..Men nu måst ja gå&tanka!



Judith är mitt namnus, jag var just i duschen ....8)


/judithh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0