Silly boy

Nu har jag ätit gröt 2 gånger idag, hjölp! Minns ni ett av mina nyärslöften var att bli vältränad, jag har faktiskt börjat jobba med det ;D På gymppan idag så var vi i gymmet, (skolans gym) mina muskler växte verkligen! Bara fettet som ska bort nudå :D Imorgon har jag tillvalsgymnastik 2 sista timmarna + träning 16.30! Kommer nog va värsta biffen snart ju (Y) Konditionen är ju på botten, kommer inte årka nåt på träningen imorrn, kommer å vara slut efter 10 min som jag var i måndas ;D Men det är ju därför man tränar..eller igentligen hade jag gott om tid på mej nu på jullovet och på hösten, men lenkki har inte alls varit lockande ;s OJ! kom på ennu ett nyårslöfte:

  • att va en plugghäst!

Kommer att lyckas, lovar er! Ska t.o.m gå och leta rätt på betyget nu ( som jag glömde idag (A) ) och göra modde läxan, ja det är faktiskt sant! Vi fick läxa redan till andra dan, hör å häpna! höhö..ojoj gröjtel= Gretel, hon e nog rätt så mysig ändå (: Imorgon i skolan kommer jag att vara helt mjukis, gilla. Vet inte om jag orkar blogga mera ikväll så dethär är antaagligen sista inlägget då, godnatt :D


eeey, föresten! Vad händer imorgon ?

Denhär låten diggar jag, vissa kanske tycker att den är sönderspelad, but not me!

/judithh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0