The Scientist

me Coldplay e nog rääätt så gammal men jätte shöön låt tycker jag!(: Samma me denhär :

ingen video men^


typ..Josse är aningen arg på meej nu.. har tappot bort hennes örhängen&klocka .. (A) Men om nån har orsak att va arg så e de jag!!!!! Kållade tevee, men somnade..visste att syrran sku hämta pizza ida..vaknade kl. 21 FTW `??? då sa jag.. nu ska ja ha pizza, och papsen: e ji ju sluut fö läängsedan he sömntuton! ogillaa :@ Nåjaa , har varit på omegl ännu mera åxå, haha :D oj guud. Im a horny booy, u wanna fuck.. yes please! ; D Höhö nujust sitter jag å kimmen ( kymmenen) å leker en lek på mese! Han som säger först vem som loggar in.. vet int va priset e men :D  iMOrGonnn blir de väl at fa ti elinnon (: & sova i hons störstsköna säng, häng på vetja :D Kan int fa på träning såå, måst ta tröst priset elinne...uäk

å fyfan fö dej!


/judithh


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0