Trött

Hej! Idag har jag varit med Fannu efter skolan å vi hade de skojj! Hon måsta förstås fara hem ganska tidigt på grund av att ja hänger efter så mycke i skolan då ja har varit i Thailand. Ja har läxor å förhör som jag inte änns fattar å lärt mig nånting om, de e lite jobbit.
Å då till på köpe så blir ja så trött så snabbt, jag går och sover typ klockan 9 senast ? på grund av att i mitt huvud är klockan då 2 på natten (då ja lever i Thailand ännu) å så vaknar ja då typ klockan 5 på morgonen å är så pigg så ja skulle kunna springa runt hela Korsholm, för då är klockan 10 på morgon i mitt huvud.
De kan vara skönt på morgnarna att inte behöva kämpa upp till skolan men att inte orka på kvällarna å bli trött klockan 6 är en annan sak..

Nå nu ska ja iallafall börija skriva 3-4 sidor finska å öva på engelska förhör (y)
Å vår nya lärare i finska verkar ju......hömm,,annorlunda...suck.

/nea

Saker som får mig på bättre humör!



Älskar min syster!



Haha, de hade också ganska mycket vinter/jul utsmycknader på gatorna å resturanger :)

Ps. Min familj vill inte vara med på bloggen, men för min storasyster är det okej!

Kommentarer
Postat av: anonym(;

fan va het du e, sista bilden! grr

2010-01-19 @ 18:21:19
Postat av: åkki;D

Hadd du nå karar på Gää däär i tailandxDxD??? ;DDDDDDDDDDDDD

2010-01-20 @ 17:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0