Vårt hundronde inlägg :D

höhö, jepp vårt 100:onde inlägg! Vet int hu man säger..Nu sitter ja här å har superkul! Har tagi ännu mera cambilder, höhö :D Sjunger denhär låten hela tiden, bättre än orginalet (orkar inte lägga upp videon här eftersom det kommer en hel hög med bilder) Ja far nog int och kollar simons match..men iaf. Den e kl: 20 vi karperö rinken om nån vill fa å se :D Alldeles för kallt tkr jag, men en annangång blir de då!


jag fick nackspärr!


senn fick jag läppspärr!


en liten styynd va ja kladheest


censur på mina fula läppar, hatar dom usch!! Och min(a) dubbel hak|a(or), hatar d|en(om) *cutcutcut* Varsåggod Julia, din önskning är uppfylld! ;D ( ta  texten  seriöst)



va lite siriåus åxå......men bara lite


/judithh



Kommentarer
Postat av: Anonym

hatar du dina läppar? :o ja kolla på di just på dihä bilderna å tyckt di va helt urfina :D

2010-01-24 @ 12:23:03
Postat av: BigSissY

Klart du snuug. Angelina Joliee look alike ;)

2010-01-25 @ 19:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0